Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

zondag 18 april 2010

Bollenwoning

 


Deze week heb ik de bollenwoning gemaakt.
Hij hoort bij de Bollenwagen.
Heb hem wel weer een beetje gemaakt naar eigen idee.
Hij staat heel leuk onder de boom.
Een eigen tuintje met wat bollen.
Er is zelfs een droogmolen voor de was.'
De bloembakken zitten vol mooie bloemen.
Groetjes en fijne avond Brigitte
Posted by Picasa

12 opmerkingen:

rianne atelier Koekendiefie zei

Wat ziet dat er gezellig uit zeg. Erg mooi gemaakt. En de droogmolen is ook zo leuk bedacht. Echt een mooi plaatje. Groetjes Rianne.

Nieneke zei

Wat geweldig gemaakt; heel knap, hoor!! (ik ben he-le-maal niet jaloers...)
Nieneke

Stina zei

Leuk gemaakt ik doe je het niet na gr stina

Esther zei

Super mooi is je bollenwoning geworden erg leuk.
En inderdaad die droogmolen schitterend. groetjes Esther.

-::Maris::- zei

Hij is erg mooi geworden en leuk aangekleed met de droogmolen erbij!

Ik heb de bollenwoning vorig jaar gemaakt en na het seizoen verkocht. Ben van plan hem ooit nog eens te maken...maar ja wil nog zoveel ;)

Fijne dag!

Groetjes Maris

Roos zei

Wat heb je dat weer mooi gemaakt!
Wat ik mij afvraag is, maak je die mooie viltcreaties van een patroon, of uit je hoofd, of zijn het pakketen waar alles al in zit om het te maken???

Mayflower zei

Wat prachtig die bollenwoning en wat ontzettend leuk die droogmolen erbij. Wat ben je weer heerlijk creatief bezig geweest.
Fijne week en een lieve groet, Mea

Jannie zei

Grappig hoor die droogmolen en jouw bollenwoning vind ik prachtig!
Groetjes Jannie

Roos zei

Briggite, bedankt voor de uitleg op mijn vraag. Misschien ga ik ook eens een keer een poging wagen om zoiets moois van vilt te freubelen.

Gera zei

Leuk zeg!!!
ik vind die droogmolen een geweldige vondst :-)))

groetjes, Gera

Corina zei

Oh mooi! Wat een mooie kleuren heb je gebruikt!

Barbara Oudejans zei

O, wat een leuk huisje! En die droogmolen erbij, geweldig! Lieve groetjes, Barbara