Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

zondag 25 december 2011

Engeltjes

Vandaag eerste Kerstdag.
Voor iedereen een hele fijne dag vandaag.


Voor vandaag heb ik schattige engeltjes voor jullie.
Gemaakt van verschillende kralen, ijzerdraad en goedkleurig cenille draad.

Ik had er na de markt nog zoveel over dat ik ze overal heb
neer gehangen.



Geniet van vandaag.

Voor mij een redelijk normale werkdag.
Daarna lekker eten bij mijn zusje.

Groetjes Brigitte

12 opmerkingen:

rianne atelier Koekendiefie zei

Schattige engeltjes heb je gemaakt. Jij ook voor vandaag een fijne kerst en vanavond met je gezin en familie heerlijk genieten.
Groetjes Rianne

Desirée-ScrapDees zei

wat een schatjes zeg, echt mooi!
Geniet er van!

Marianne zei

Wat zien ze er lief uit !
Jij ook Fijne feestdagen en een warm en liefdevol 2012
Marianne

Marjanne zei

wat een liefjes! Werk ze en eet smakelijk vanavond! Fijne kerst

Sofie zei

Heel mooie engeltjes! Ook een fijne Kerst voor jullie!
Groetjes Sofie

Barbara Oudejans zei

Ik wens jou ook hele mooie kerstdagen! Lieve groetjes, Barbara

Martine zei

Wat een lieve engeltjes!
Fijne kerstdagen!!
groetjes, Martine

Especial and More zei

Wat een leuke dingen maak je!

Voor vandaag wens ik je nog een fijne kerstdag toe.

Magia da Inês zei

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨°º
¨¨¨¨¨¨¨¨° ·.°ºº
¨¨¨¨¨¨¨¨000000000
¨¨¨¨¨¨¨0000oo00o0
¨¨¨¨¨¨0o00o0o00o0
¨¨¨¨¨¨0o0o00o00o0
¨¨¨¨¨¨0o0o00o0o0
¨¨¨¨¨¨¨00000000
¨¨¨¨¨¨¨¨000000.☆¸.¤ª“˜¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨00/¸.¤ª“˜¨˜“¨
¨¨¨¨¨¨¨00¸.¤ª“˜¨¨˜“¨
¨¨¨¨¨¨00¤ª“˜¨¨ª“˜¨
¨¨¨000000¸.•°`
¸.•°`♥✿⊱╮FELIZ 2012!!!

* Marinda * zei

erg schattig die engeltjes. Alleen ben ik een beetje te laat om je nog goede Kerstdagen te wensen ;)

Maar bij deze dan alvast een goede jaarwisseling toegewenst!

groetjes,

DEKAKADO zei

Beeldschone engeltjes.Een fijne jaarwisseling gewenst.

Creafief zei

Jammer genoeg geen foto's meer te zien.