Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

zondag 15 augustus 2010

Vlissingen

Eindelijk weer een berichtje.
Ben aan het werk geweest en zit nu weer in Renesse.
Internet is hier erg slecht en valt vaak uit. Een berichtje of reactie
plaatsen lukte niet. Vandaag wel dus snel wat berichtjes gemaakt zodat ik deze week wat
kan plaatsen. Foto's lukt alleen met picasa dus dan maar op deze manier.
 

Met de kids zijn we naar Vlissingen geweest. Gewoon een daagje met zijn alle.
Voor mijn zoon een straf want die blijft het liefst op de camping.
Maar 1 daagje mee moet kunnen vind ik.
We hebben heerlijk langs de boulevard gelopen en in de haven gekeken.
Daarna wat gegeten en een beetje gewinkeld.
Kortom ik vond het een geslaagde dag.
Groetjes Brigitte.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: