Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

woensdag 19 januari 2011

25 Jaar.

13 Januarie was ik 25 jaar in dienst bij mijn werkgever.
Ik werk zoals jullie misschien wel weten als kraamverzorgster.
Nu heb ik Maandag een werkoverleg en wilde ter ere van
mijn jubileum iets uitdelen. Taart........ is leuk maar dat doen er
meer. Bovendien werk ik op die dag en vind ik het lastig om
dan naar de bakker te gaan.
Ik wilde iets anders. Aan de knutsel dus.
Na veel probeersels is het iets anders geworden als in mijn
vorige post. Het doosje was te moeilijk om 20 keer te maken.
Het zakje was erg leuk maar te dicht.
Ik wilde iets met de stempel dat was zeker.
De kleuren waren ook al snel duidelij. Rose en Blauw.
Wat erin te stoppen. Muisjes was eerst de bedoeling met een
bad eendje.
Maar dit is het geworden. Een soort doosje met een zakje.
In he zakje ziten geboorte hartjes.
Dit is de eerste. Bij deze vond ik het alleen jammer dat je het
plastic zakje zag zitten.



Dus werd het deze.
 




 3 Verschillende elk 7 maal.

 
 Nog een labeltje met tekst.


En om het af te werken een lintje, een strikje en een
paar bellejes.

Wa vinden jullie ervan?

Groetjes Brigitte

16 opmerkingen:

Corina zei

O, ik vind ze echt enig, ik zal ze straks aan mijn dochter laten zien, die is pas verloskundige! Wat een goed idee van je en zo mooi uitgevord!
Alvast gefelicteerd met je jubileum!
Groetjes Corina

Ingrid. zei

Erg leuk ; lekker zoet ;-)Nog van harte met dit jubileum !
Fijne dag , groetjes van Ingrid.

Stina zei

Wat heb jij daar veel tijd in gestoken maar het is heel mooi geworden.
Van harte gefeliciteerd met je jubileum, geweldig!!

Liefs Stina

Anoniem zei

Van harte Brigitte!
25 Jaar, dat niet niks!

Je hebt er wel veel werk aan gedaan!

Leuk!

Die hartjes zijn toch gewoon die je in de winkel koopt?? Of zijn dit speciale?
Ik heb nooit an geboortehartjes gehoord namelijk!

Fijne donderdag, groetjes Thea♥

Anoniem zei

Geen idee, dat zoiets bestond!!
Ik heb ze hier nog nooit gezien!

Ik vind ze wel leuk! Ik neem aan dat er ook speciale teksten op staan!

Heel leuk om wat mee te doen!

Bijna jammer dat we geen kleinkinders meer krijgen!!

Groetjes

Bonjade zei

Echt gaaf zijn ze zeg......wat een super mooi presentje.....om te hebben ;0)
VAn harte met zo'n pracht jubileum.
Fijne dag
Liefs

Esther zei

Wauw wat een leuke kadootjes heb je gemaakt en gefeliciteerd met je 25 jarige jubileum,
Super, Fijne dag groetjes Esther.

Theemuts Rommelhoekje. zei

ik vind ze super mooi !
Wat een tijd heb je er in gestoken .

oja gefeliciteerd !!

lieve groetjes Romkje.

Margriet Tournier zei

Allereerst gefeliciteerd met je jubileum. Kraamverzorgster lijkt me een geweldig mooi beroep.

De presentjes zijn helemaal toppie! Ik weet zeker dat je collega's alleen de tijd en moeite die je er aan besteed hebt al erg zullen waarderen. Een leuke dag toegewenst!

Groetjes,
Margriet

Marjanne zei

haha ik dacht wel dat het met je werk te maken had! wat ontzettend leuk!! Iedereen zal het zeker super leuk en origineel vinden. Gefeliciteerd met je jubilieum!!

Elise zei

Weer heel creatief gemaakt! En gefeliciteerd met je jubileum!

vrouw Hommel zei

Natuurlijk allereerst van harte gefeliciteerd met je jubileum. En wat ik er van vind: jammer dat ik geen collega ben want ik vind ze super geworden.
groetjes

Makkie zei

das lang, gefeliciteerd! Leuk geworden hoor!
Hartelijks,
Makkie

jeanet zei

Allereerst verdient dit een dikke knuffel en felicitatie´s 25 jaar in het vak!!! Hoeveel baby´s zijn dat er wel niet geweest?
En dan ook nog tracteren op zoiets orgineels? Helemaal te gek! Schreeuwt om een dikke YEEEEEAAAAHHHH! Groetjes Smoek

rianne atelier Koekendiefie zei

Van Harte gefeliciteerd met deze mijlpaal. 25 jaar is een hele tijd.[ben ik toevallig geen collega van je????] Een erg leuk cadeautje ga je weggeven. Leuk idee hoor!
Groetjes Rianne.

Trudy zei

Van harte met deze mijlpaal. Lijkt me een heel speciaal beroep. Dat je erbij mag zijn in zo'n speciale tijd voor de mensen. Je kadootjes zijn erg geslaagd!