Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

donderdag 5 mei 2011

Vogelhuisjes

Ik maakte ook 3 nieuwe vogel huisjes.
Er waren er van de 4 vogelhuisjes nog maar 1 over gebleven.





Alle vogelhuisjes zijn verkocht.
Ik ben heel erg op zoek geweest naar nieuwe.
Helaas kan ik ze niet meer vinden.
Kunnen jullie mij mischien een tip geven waar ik ze wel kan
kopen.
Het zijn vogelhuisjes verpakt als bouwpakketje.
Ik zou er heel graag nog een paar maken voor de volgende
2 markten.
Morgen krijgen jullien weer iets te zien.
Groetjes Brigitte

11 opmerkingen:

Splashes of Pink and Mint zei

Ze zien er dan ook superschattig uit! Ik zou niet weten waar je ze kunt kopen, succes met zoeken!
Groetjes Elly

Stina zei

weet ook niet waar je die kan kopen, je hebt wel hele schattige vogelhuisjes van gemaakt.

succes
gr Stina

Unknown zei

Schattig izjn ze, erg leuk gemaakt. Ik heb ze bij act_ion gezien, ooit. Of ze ze nu hebben. En je moet eens kijken bij de €-shopper. Succes ermee, ze zijn erg vrolijk! Groetjes Nicole

jeanet zei

Jaaaaaa! het lukt mij weer! En ja die zijn geen vogelhuisjes maar vogelbungelowtjes! Prachtig! Groetjes Smoek

Bonjade zei

Ze zijn echt schitterend....hopelijk kun je er nog een paar vinden.
Welk vogeltje woont er niet niet zo op stand?
;0)
Fijn weekend
Liefs

Lien zei

Oh leuk! Ik snap dat ze zo goed verkopen :-p Ik wil er ook wel, hahaha! Succes met de zoektoch naar nieuwe... ik kan je niet helpen helaas, maar hou mijn ogen open.

Noni zei

I like the blue one! So cute! :)

Anoniem zei

volgens mij heb ik ze in assen bij de marskramer gezien

gr. janette

Anoniem zei

Ik heb ze gezien bij een hobbyoutlet en bij de blokker, in de 1 euro bak

Anoniem zei

www.kleurpalet.nl

Anoniem zei

www.lobbes.nl