Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

woensdag 18 januari 2012

Kadootje

Hallo allemaal.
Iedereen bedankt voor de reacties op de baby uggs.
Later deze week plaats ik nog wat nieuwe baby schoentjes.
Ik plaats dan ook een link van waar ik ze gevonden heb.
Het is zo leuk ze te maken. Wil aan het einde van dit jaar op de kerstmarkten
een flink aantal klaar hebben zodat we ze op de kraam kunne neer zetten.
Vind het ook een erg leuk karweitje voor in de zomervakantie.
Tenminste als ik er dan al niet te veel afgemaakt heb.

Ik kan op heel veel blogs geen reactie achter laten. Als ik dat wil doen
krijg ik een blanke pagina.
Hoop dat het snel voor bij is.
Bij mensen die het reactie formulier in een pop up venster hebben zoals
bij mij lukt het wel.

Hier onder twee kussens die ik als kadootje aan een jarige gegeven heb.
1 is van stofstalen.
Heb er nl een heleboel gehaald bij een stofeerder.


Ook voor de kussens van stofstalen hebben we later dit jaar een adresje om ze
te verkopen en anders komen deze ook van de winter op de kraam.



 En dan deze gehaakte. Ik vind hem super leuk geworden.
De bloemen haakte ik er voor de jarige op omdat het een mannen huishouden is en
een beetje vrouwlijke touch is toch wel erg leuk.
 Aan de achter kant 2 knopen om het kussen binnen te houden.

Groetjes iedereen en een fijne avond.
Dank je voor het mee lezen.

Brigitte

8 opmerkingen:

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Leuk zus en als je met google crome doet dan lukt het wel om op blogs te reageren....XX

Esther zei

Moooiiii en wat een mooie warme kleuren heb je gebruikt. Groetjes Esther.

Margo zei

Supertoffe kussens en de tip van Google Chrome werkt hoor !
Liefs
Margo

Desirée-ScrapDees zei

oh wat is dit gaaf zeg en dan nog van die mooie kleurtjes ook, mooi hoor!

Especial and More zei

'k vind je gehaakte ook erg leuk. Mooie kleuren.

THE BLACK BARN zei

JE KUSSEN ZIJ ERG MOOI EN DE KLEUREN OOK!


FIJNE WEEK,

MIRANDA

Bonjade zei

Prachtig kussen.....vind de kleuren ook zo mooi warm.....

Fijne avond

Liefs

DEKAKADO zei

Wat een prachtige, warme kussens.