Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

donderdag 18 oktober 2012

Vier keer twee

Hallo allemaal.
Een tijdje terug maakte ik baby kaartjes voor
meisjes. Vandaag en gister dezelfde maar dan voor
jongens.
 

Het kinderkopje is een stans van Marianne Design.
Ik stanste ze uit rubberplaat en gebruikte het als stempem.
Daarover heen het rubbere kopje.
De vlaggen zijn stempels van Marianne Design.
 Nog een keer de kinderkopjes.
Het label is een stans van Marianne Design.
Wat hertjes en sterretjes op kleur gemaakt. Deze komen van de Xenos.
 Stempeltjes Van Marianne Design ingekleurd met Distress Markers.

Weer stansjes en stempels van Marianne Design.
Ook al het design papier komt van haar.
Ik vind ze wel weer leuk geworden.
Morgen plaats ik er weer een paar.
Groetjes en alvast een fijne Vrijdag Brigitte

6 opmerkingen:

Esther zei

Hoi Brigitte wat kun je toch veel :-) en wat zijn deze kaarten Prachtig, alvast een fijn weekend. Lieve groetjes Esther.

Sanne zei

Leuke geboortekaartjes inderdaad. Die spuugdoekjes zijn ook top! Leuk gedaan!

Liefs Sanne

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Zijn dit nou weer andere dan die je hebt gegeven????
Ze zijn leuk zusss!!!
-x-

Joke zei

mooie kaartjes! Heel erg leuk gedaan!

Jeanine zei

Heel mooi met die kopjes!

Heb deze week een workhop stempelen gevolgd. Begin nu toch stillaan te weten hoe het allemaal moet... Toon deze week nog mijn werkjes.

Groetjes,
Jeanine

Maia zei

Wow zeg wat ben jij op dreef....zoveeeeel mooi gehaakte tassen, zoveeeeel prachtige spuugdoekjes ( weer eens wat anders dan de saaie witte exemplaren) en zoveeeeel babykaartjes alles even prachtig gemaakt!
Goh aan inspiratie ontbreekt het je niet leuk hoor!
Bedankt voor je lieve reaktie op mijn blog!
Fijne zondag
Lieve groet Maia