Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

donderdag 1 november 2012

Voor mijn zusje.

Hallo allemaal.

Wat een triest weer vandaag.
Nat en somber.
Jammer.

Vandaag is mijn Zusje jarig.
Gefeliciteert zus.
Ze viert het niet. We gaan zondag om het te vieren
samen naar de beurs in Utrecht. Het zou erg leuk
voor haar zijn dat als ze vanavond op haar blog komt
er felicitaties voor haar zijn. Zouden jullie een berichtje
bij haar achter willen laten om haar te verrassen.
Dank je alvast.

Voor haar zijn ook deze Petit Fourtjes.
Het patroontje is van het blog Grietje.

Groetjes en een fijne dag Brigitte

7 opmerkingen:

Jeanine zei

Wist niet dat dit jouw zusje was. Heb haar proficiat gewenst. Veel plezier samen op Crea-Doe.

Groetjes,
Jeanine

vrouw Hommel zei

Veel plezier zondag en ik zal efkes naar je zus gaan hoor!

Margo zei

Schattig gemaakt zeg !
Ik ga zeker even langs haar blog :)
Veel plezier op de beurs !
Liefs
Margo

Esther zei

Gefeliciteerd met je zus, ga zo effen naar haar blog, ik kom net van kreadoe, ik neem aan dat jullie daar naartoe gaan, veel plezier en doe makkelijke schoenen aan, mijn voetjes doen nu zeer. Fijne avond lieve groetjes Esther.

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Dankie zus -x-

Bizzy @ home zei

Wat een schatjes zijn het, heel leuk! Ook de babyboots zijn zo schattig.
Lieve groet, Renny

Unknown zei

De jouwe zien er goed uit joh! En jeetje, met een zere rug op de beurs, lijkt me zeker geen pretje! Had je geen rolstoel kunnen lenen ;-) Maar ja, dan had je nog niets gezien waarschijnlijk!
fijne zondag!
liefs, Nancy