Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

zaterdag 5 januari 2013

2013, Stoer en ballen

Hallo allemaal.

Eindelijk een berichtje van mij in het nieuwe jaar.
Aller eerst voor alle die hier mee lezen een bolletje met
de beste wensen voor dit nieuwe jaar.
Ik wens jullie alle goeds.
 
 
Het bolletje heb ik op oudejaars avond aan mijn familie gegeven.
Een heel klein kleinigheidje maar wel uit een goed hart.
Ik heb van oudejaar niet veel mee gemaakt.
Ik heb veel slaap nodig en omdat ik de volgende
dag gewoon om half negen aan het werk zou gaan heb
ik meer dan de halve avond thuis op de bank geslapen.
Vind ik helemaal niet erg hoor. Ik vind die avond toch lang.
Bovendien ik was met kerst vrij en dat vond ik heerlijk.
 
Op de eerste dag van het nieuwe jaar ging mijn stoere dochter
met een vriendin naar Scheveningen.
 
Helaas daar was ik dus ook niet bij.
Maar wie weet misschien dit jaar.
Haar goede voornemen is om er dan weer bij te zijn.
Wat een bikkel.
 
Nog heel even terug naar Kerst.
Ik weet het ben erg laat. Maar toch wilde ik jullie twee
kerstballen laten zien.
Ik kreeg ze van mijn moeder. Ze zijn nog van mijn oma
geweest. Vroeger hingen ze in onze boom.
Ben er zo blij mee.
 
Nu weer veilig opgeborgen tot de volgende kerst.
 
Dank je wel iedereen voor het meelezen en jullie lieve
berichtjes elke keer weer.
Ik ga gauw weer wat bij lezen. Heb jullie wel een
beetje verwaarloosd. Sorry.
 
Groetjes en een fijn weekend Brigitte

3 opmerkingen:

Esther zei

Hoi Brigitte wens jou en je gezin ook een super goed 2013, wat stoer van je dochter en de kerstballen zijn Prachtig leuk z'n herinnering in de boom. Fijn weekend verder. Liefs Esther.

Marjanne zei

Jij ook de beste wensen meid! wat een stoere meid inderdaad, hier duiken ze ook in zee, maar die is toch minder kous dan bij jullie he!
O die kerstversieringen he, wat een mooie herinneringen zitten daar aan...

Rianne van der Waals zei

Beste wensen! En oeh,.... wat stoer van je dochter!!!