Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

dinsdag 12 februari 2013

Thee lichtjes

Hallo hallo.

Ik maakte voor mijn zusjes en mijn ouders een valentijn pakketje.
Elk met 3 kleine zelgemaakte kadootjes.
Dit was er 1 van.
 De kaarsjes zijn Maxi theelichten op baterijen van de Action.
Ik haakte er een hoesje omheen en maakte een paar roosjes erop.

Ze zijn super makkelijk en snel te maken.
Idee komt natuurlijk van Pinterest.
Sorry voor de slechte foto.

Groetjes en een fijne dag.Brigitte

8 opmerkingen:

Joke zei

Wat heb je dat weer knap gemaakt. Ziet er lief uit!

Unknown zei

Leuke kleurtjes weer!! Lief haakwerkje*

groetjes geriene

Esther zei

Wat lief van je,ze zijn PRACHTIG lieve groetjes Esther.

nelleke zei

Ha...die is leukkkkk!!! vind het heel apart! Het lijken kleine mini taartjes.

liefs

Nelleke

Unknown zei

Wat ontzettend leuk zeg!!

Altyd Wolkom zei

Dat ziet er leuk uit. Hier ook zo'n pinterest verslaafde. Mijn mapjes puilen uit van de leuke plaatjes.

Groetjes Anja

DEKAKADO zei

Wat geinig. Dit heb ik nog nooit eerder gezien. Mooi gemaakt ook. Groetjes, Marleen.

Muisje zei

Wat een leuk idee, ziet er erg leuk uit.