Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

zaterdag 27 februari 2010

Weer bloemen


Ik heb nog een link gevonden om bloemen te haken.
Ze zien er net weer iets anders uit en ik vind ze wat fijner.








Dit is de link.
http://attic24.typepad.com/weblog/crochet-flowers-and-leaves.html
Wel in het Engels maar met duidelijke foto's.
Heb nog wat niewe kleuren katoen gekocht. Ik wil ze overal aan maken.
Het is een leuk en verslavend werkje.




Vandaag nog een zeeptketting gemaakt om weg te geven.
De kleuren zijn groen wit. Heb er een kraal met een kikker aangemaakt.
Samen met het groen vond ik hem wel grappig om kado te geven aan....
Als het lukt maak ik er morgen nog 1. Daarna nog 3 te gaan.
Eerst een beterschaps kaart maken. Ook nog wat klusjes in huis.
Druk druk druk en dat op de zondag.

4 opmerkingen:

-::Maris::- zei

Leuke bloemen en slinger!
Ik wil vandaag ook nog zoveel doen maar of het allemaal gebeurt??

Fijne zondag!

Groetjes Maris

Corina zei

Schattig je gehaakte bloempjes, deze zijn iderdaad wat fijnder.
Je zeepslinger is ook weer erg mooi!
Groetjes Corina

Barbara Oudejans zei

Leuk geworden allemaal! Geniet van je drukke zondag! ♥ Barbara

Esther zei

Leuke bloempjes heb je gehaakt, ik vind je blog ook mooi geworden fijne zondag nog. groetjes Esther.