Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

dinsdag 4 mei 2010

Een award.


Vanavond kreeg ik mijn 2 de award van Esther(Hobby Es).
Erg lief van haar. Het blog van Esther is trouwens wel een bezoekje waard.

Het is de bedoeling dat ik vertel waar ik vandaag vrolijk van werd.
Nou hier komen ze:
- Het zonnetje waar ik heerlijk van genoten heb achter het glas
en waar ik zo lekker warm van werd.
- De poes die nu zo lekker tgen mij aan licht. Ze is zwanger en kan elk moment
bevallen.
- De kittens die ik in haar buik voel schoppen.
- Het vooruitzicht van een camping dag morgen.
- Mijn dochter die op haar hoge hakken liep.
_ Mijn zoon die ik een kus kon geven omdat hij nog niet helemaal wakker was.
- Alle lintjes en bloemen op de markt.

Kortom ik heb een fijne dag gehad.

Dit zijn de mensen aan wie ik hem door geef
Stina van Watersteeg.
Herma van Goud of Zilver
Jeanet van Smoek
Rianne van Atelier 't Koekendiefie
Madelon van Granny's Place
Barbara van Poppenatelier Barbara
Chantal van Viltcreatie's Chantal
Gera van Droaties en Proaties
Allemaal dames waar ik zeer regelmatig lieve reacties van krijg.
Ook van andere maar zij hebben al een award gekregen.
Voor de gene die ik vergeten ben sorry.
Maar wel bedankt voor alle reacties die ik elke keer krijg.
Ben altijd zeer nieuwschierig en lees alle berichtjes erg graag.
Fijne avond en een mooie bevrijdingsdag morgen.
Groet Brigitte

8 opmerkingen:

Stina zei

Ha Brigitte, bedankt voor je award, lief hoor, Ga er gelijk mee aan de slag. Zal me'n best doen. Fijne blogweek, liefs Stina

JacQie zei

Van harte gefeliciteerd met je mooie award!
fijne dag, groetjes Jacqie

jeanet zei

Yeeeeeeeeeaaaaahh, hartstikke bedankt! Ben er helemaal vrolijk van geworden! Jij natuurlijk ook gefeliciteerd met je Award. Ben wel per ongeluk je naam vergeten te vermelden dus dat doe ik bij mijn volgende blogje(schaam,schaam)
Groetjes Smoek. (ik ben vandaag zo vrolijk,zo vrolijk zo vrolijk, ik ben vandaag zo vrolijk zo vrolijk was ik nog nooit!)

-::Maris::- zei

Leuk om te lezen waar iedereen vrolijk van wordt!

Groetjes Maris

Barbara Oudejans zei

Kom ik terug van vakantie, krijg ik van jou een award! Wat lief! Dank je wel en ik zet hem zo snel mogelijk op mijn weblog, hoor! Lieve groetjes, Barbara

Corina zei

Gefeliciteerd met je award!
Wat leuk, jonge poesjes, ik ben benieuwd!
We zullen ze vast wel op je blog zien verschijnen!
Groetejs Corina

Gera zei

Leuk om te lezen waar je vrolijk van wordt!
En dankjewel voor de award!

groetjes, Gera

Carla zei

Proficiat met je award, jippie ik heb je blog ook gevonden. Ziet er erg leuk uit!!!
Leuk om te lezen waar jij vrolijk van wordt.
Groetjes Carla.