Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

vrijdag 21 mei 2010

Kittens 2





De kittens zijn nu 12 dagen oud eb al enorm gegroeid.
Als het goed is zijn het 3 dametjes en 1 heertje.
Ben hard op zoek naar een nieuw huisje voor ze.

De mama is erg lief voor ze en niet bij ze weg te
krijgen. De oogjes zijn open en ze kruipen wat rond.
Voor ons worden ze nu steeds leuker.
We pakken ze regelmatig op. Ze gaan dan blazen. Een
grappig gezicht. Als ze dan te veel piepen komt mama
snel bij ze kijken zo van geef maar weer hier.
Ze krijgen dan een grondige was beurt en wat te drinken.
Echt super leuk zo'n nestje.
Groetjes en een fijn en zonnig weekend. Brigitte

4 opmerkingen:

Esther zei

Ach liefff en leuk dat ze hun oogjes open hebben,
Lijkt mij ook genieten, fijn zonnig weekend groetjes Esther.

Corina zei

Wat een schatjes! Mooie kleurtjes, zoiets hadden wij ook verwacht van onze witte poes en haar zwarte en grijze vrienden, bleken het toch drie rode te zijn en een brandvlekje...Ik moet nog even wachten tot ze hier de oogjes open hebben. Al komt er al wel wat meer leven in en merk ik dat ze me beginnen te herkennen. Geniet ervan!

JacQie zei

aaaaaaaaaah wat een schatjes!
Mijn vijfling is inmiddels 3 dagen oud, en ik kan niet wachten tot de oogjes open gaan. maar geduld hebben he.
Ik wens je een fijn weekend,
groetjes jacqie

Gera zei

oh zo aandoenlijk altijd! Succes met het zoeken naar een goed thuis!

groetjes, Gera