Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

vrijdag 23 juli 2010

Aan genomen en een kaartje

Mijn dochter is aangenomen in Utrecht op de Hogeschool.
Ze gaat studeren bij de opleiding Fisiotherapie.
Het is zo super dat ze aan genomen is. Weer een spanning minder.
Ze heeft het verdient. 2 Jaar Havo en hard blokken en dan ook nog weten
dat je misschien afgewezen word. Ik ben trots op je mooie meid.
Op naar een nieuw stukje in je leven.

We gaan elk jaar naar dezelfde camping op vakantie.
Ik sta hier al vanaf mijn 12 de jaar en kan mij eigenlijk
niets beters bedenken dan 6 weken hier te vertoeven.
Het word nu wel steeds lastiger omdat de kids grooter worden.
Mijn dochter blijft liever thuis en werkt eerst 3 weken.
Daarna komt ze gelukkig 3 weken hierheen. Mijn zoon is te jong om
thuis te blijven dus is nu samen met mij hier.
Gelukkig heeft hij het erg naar zijn zin. Er zijn dan ook wat vrienden
van hem hier. Hij gaat de hele dag zijn eigen gang. Slaapt eerst uit tot een
uurtje of 12 en gaat dan naar het strand. s'Avonds voetbald hij en komt dan
zo rond een uur of 12 weer terug. Ik vind het fijn dat hij het zo naar zijn zin heeft. Ik verwen hem dan ook gruwelijk. Maar ach dat moet kunnen toch heb maar
met 1 persoon rekening te houden. Heerlijk zo.
Hoop dat we het zo nog een paar jaartjes vol houden.
Of toch beter naar het buitenland. Ook daar vragen de kids nogal eens naar.
Ik weet het niet. Laat mij maar veilig en vertrouwt hier zijn.
Al dat gedoe voor een week of 2. Wie weet later over een paar jaar.

Omdat we elk jaar op het zelfde plakje zijn ben ik jaren geleden begonnen met zelf
kaartjes te maken. Elke keer verzin ik iets anders. Word wel steeds lastiger trouwens. Maar het lukt.
Dit jaar maak ik 2 verschillende deze is voor mijn ouders. Zij staan naast ons en
ik maak ze ook voor hun.



Het is de eerste en er volgen er nog 9. Meestal zijn ze niet allemaal
precies het zelfde. De basis wel.
Groetjes Brigitte

5 opmerkingen:

Esther zei

Leuk je verhaaltje,gefeliciteerd met Annewieke's nieuwe studie plek,je hebt groot gelijk dat je naar jullie zelfde plekje gaat, wij hebben jaren lang van camping naar camping getoerd,
wel leuk naar eigenlijk vermoeiend en de laatste dagen altijd met een natte tent weer naar huis,nu de heren niet meer mee gaan word het anders, ben heel benieuwd naar je andere 9 kaartjes Groetjes Esther

Mayflower zei

Ohhh.....wat fijn dat je dochter is aangenomen Brigitte, kan me voorstellen dat je vreselijk trots op haar bent, gefeliciteerd.
Ik wens je tevens een hele fijne vakantie, het maakt toch niet uit waar je vakantie houdt als je het maar naar je zin heb, het vakantiegevoel moet je toch zelf creëeren. Wij gaan al jaren alleen maar dagjes uit en vorig jaar zijn we een midweek naar Drente geweest, maar toen is onze oude hond zo ziek geworden dat we nu hebben besloten om dit jaar gewoon weer dagjes uit te gaan, zodat hij in zijn vertrouwde omgeving kan blijven en we s'avonds gewoon weer thuis zijn.
Hier breekt nu ook de vakantie aan, heerlijk 3 weken niet aan tijd gebonden.

Lieve groet, Mea

Carla zei

Heerlijk dat je dochter de studie mag starten die ze graag wil! Kan me voorstellen dat je graag naar vertrouwde plekjes gaat om vakantie te vieren. Heb ik ook namelijk....
Geniet ervan en succes met het vervolg van je kaarten, dit is een dotje hoor.
Groetjes Carla.

Roos zei

Ook van mij hartelijk gefeliciteerd met het goede nieuws van je dochter, en nu maar lekker kaartjes maken en genieten van je vakantie.

Margriet Tournier zei

Wat een leuke kaartjes Brigitte! Hier pas een "Groeten uit Renesse" stempel inderdaad perfect op.

Je maakt echt hele leuke dingen. En zo afwisselend! Ik heb je blog bij mijn favorieten gezet en kom hier zeker vaker terug.

Groetjes,
Margriet