Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

dinsdag 20 juli 2010

Kado

Vorige week Vrijdag is het eerste kitten vertrokken.
Hij is naar Ivar de zoon van Esther http://hobbyes.blogspot.com/
gegaan. Zo op de foto's te zien heeft hij het daar goed naar zijn zin.
Esther had een kado voor mij mee gegeven voor de goede zorgen
van Simon. Toen ik het uitpakte werd ik helemaal blij. Dat had ik echt niet
verwacht. Wel heel lief. Het was een schattig katje van uit een van de
boeken van Tilda. Nogmaals dank je wel Esther.
Ik heb haar mee genomen naar Renesse en ze staat hier nu te pronken op mijn
kastje in de voortent. Gisteravond heb ik haar meegenomen voor een kleine
foto shoot. Een mooi katje bij een prachtige zonsondergang.

Groetjes en bedankt voor het lezen Brigitte.
Ps het foto's plaatsen hier op de camping lukt niet maar ik blijf het proberen.

2 opmerkingen:

Esther zei

Hoi Brigitte, wat leuk dat je het tilda poesje op je blog gezet hebt, ik ga hem van de week ook nog eens op mijn blog zetten, het gaat erg goed met Simon, hij is erg lief en luistert erg goed, jullie nog erg veel plezier daar in Renesse. Groetjes Esther.

Anoniem zei

Wonen jullie bij elkaar in de buurt dan??

Ik neem toch aan dat je het poesje niet per ptt verzonden hebt!!

Dat andere poesje....wat je kreeg...ja dat zou wel kunnen natuurlijk!!

Hij is leuk, goed idee van onze creatieve Esther!!!Ik kan me voorstellen dat je er blij mee bent!!

Veel plezier nog daar in Renesse!!

Groetjes uit Limburg.