Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

zondag 21 november 2010

Sint en de markt

Ik heb nog wat spulletjes gemaakt voor de markt.
Allemaal voor de sint



Pieten schilderijtje






Sint schilderijtje




Kado labeltjes.




Wenskaartjes




.Een vlaggenlijn Welkom Sint en Piet.

De markt gister is wel redelijk geweest.
We hadden bijna de kraamhuur er uit dus al stukken
beter dan vorige keer. En wat belangrijker was mensen bleven staan
om goed te kijken en maakte een praatje. Ook hebben we complimentjes
gekregen. En dat voelt fijn.

Iedereen een goede Zondag. Lieve Groetjes Brigitte


5 opmerkingen:

Margriet Tournier zei

Wat een leuke sintcreaties heb je gemaakt. Blij te horen dat het nu wat beter liep op de markt. Niet opgeven hoor!

Ellen de Boer zei

Wat een leuke sintdingetjes heb je gemaakt zeg!! Zijn dat zwartepietenstempels? Die vind ik wel erg leuk!!

Groetjes Ellen

Esther zei

He, Gelukkig dat de markt beter geweest is, wat een leuke sint dingetjes heb je gemaakt. Super, groetjes Esther

Bonjade zei

Sint is vast erg blij met je. Je neemt hem veel werk uit handen.....;)
En wat een pracht slinger.
Liefs

Mascha zei

Ik ben voor het eerst op je weblog. Wat leuk!
Zal vaker op bezoek komen.
Groetjes Mascha