Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

woensdag 21 maart 2012

Kado verpakking

Ton werd vorige week 50 jaar.
Hij kreeg een mp 3 speler.
Alleen ja er moest wel een leuke verpakking om.
Ik pimpte een verpakking van een hardeschijf.

Om het helemaal in muziek sfeer te houden muziekpapier,  muziek noten van karton gestanst en
een muziek grootheid gestempeld.
Natuurlijk ook de 50 niet vergeten.
Het zilverpapier bewerkte ik met verf.
Erg leuk werkje om te doen.

Iedereen dank je voor het lezen en de reacties.
Welkom nieuwe volgers.
Nog een paar en ik heb er 200 wauw.
Moet maar eens gaan nadenken over een leuke give away.

Groetjes en geniet van de zon Brigitte

4 opmerkingen:

ivoorwit.blogspot.com zei

Van harte gefeliciteerd met je "Abraham". Mooie verpakking en mooi cadeau.
Fijne dag nog en groetjes, Thea R.

Susan van der Zwaag - Sondeyker zei

Wow Brigitte wat heb je weer wat voor moois gemaakt. Pas nog fotolijsten ergens gezien een beetje zoals deze. Vond dat ook al inspirerend. Ennuh nog van harte gefeliciteerd met manlief! Warme creatieve groetjes van Susan

Esther zei

Wat een gave verpakking hebt je gemaakt, nog gefeliciteerd fijne zonnige week verder, groetjes Esther.

Margo zei

Oh wat knap zeg !
Heel erg mooi gemaakt !
Liefs
Margo