Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

dinsdag 13 maart 2012

Winter weg, Lente komt, een bloem en een sjaal

Hallo allemaal.

Op school zijn we weer bezig aan het kabouterbos.
De sneeuw is opgezogen.
 Het gras is weer lekker fris geschilderd in een mooi lente kleurtje.
Helaas moet het bos even wachten op de rest van de aankleding.
De ouders zijn te druk met andere dingen dus volgende week weer verder.
Voor mij zelf ook ng wat gefreubeld.

 Een bloem gemaakt van een plastic petfles.
Ik heb hat plastic met een stift gekleurs.
Super leuk werkje. Super leuk resultaat.
Goed te gebruiken als deco op een kadootje.

 Op een blog zag ik zo een leuk idee.
Een afgeknipt t shirt waar een randje aan gehaakt is.
Nu is het een voorjaars sjaaltje. Zo simpel en snel maar zo leuk.
Je moet er maar op komen. Een zwarte voor mijn moeder is in de maak.
Fijne dag iedereen en bedankt voor het meelezen.
Groetjes Brigitte

7 opmerkingen:

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Ziet er weer lekker fris uit zus weer zin in de lente!!!!!!
Je sjaal is leuk hoor!!
XX

Margo zei

Wat een leuke dingen heb je weer gemaakt !
Liefs
Margo

Marjanne zei

dat ruikt naar lente!

Desirée-ScrapDees zei

leuk geworden allemaal joh, gezellig!

Unknown zei

Leuk hoor dat lentetafereel!

Hoe heb je dat nou gedaan met die flessen?? Ziet er zo mooi uit!

Groetjes Geriene

Esther zei

Heerlijk om de winter sfeer te vervangen voor de lente, je sjaal is prachtig, fijne dag groetjes Esther.

Soesa zei

Nou en of we zin in de lente hebben! Weg die kou en hup tevoorschijn met die zon!
Wat heb je een leuke dingen gemaakt; dat randje aan dat shirt..erg slim! En dan van oude dingen weer iets nieuws maken, dat vind ik echt knap. Ben benieuwd naar de zwarte versie!

Groetjes Soesa