Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

woensdag 26 december 2012

Kerst en kadootjes

 Hallo allemaal.

Vandaag tweede Kerstdag dus boven staande wens is voor jullie.
Het is de kerststal die op school staat.
Hij is gemaakt door Sandra. Elk jaar genieten we er
weer van. Hij is en blijft mooi.

Voor de familie maakte ik gister ochtens nog een kerstpakketje.
voor alle had ik een passend tijdschrift gekocht.
Heerlijk om 2 de kerstdag in te duiken.
Mooi ingepakt en versierd met van alles.
Leuk om een versierd kado te krijgen toch.
Voor mijn kinderen had ik een envelop met inhoud.



Heerlijk al dat gefreubel met papiet lint en stempels.
Zou ik vaker moeten doen.

Fijne dag voor mijn lezers en dank jullie voor alle
lieve reacties elke keer.
Groetjes Brigitte

5 opmerkingen:

zeeuwsmeisje zei

Hai Brigitte, hele fijne dag en en een heel gelukkig en gezond 2013. Super pakjes heb je gemaakt.
gr lisette

Esther zei

Wat een lief gebaar, wens je ook nog een fijne dag/ Avond. Lieve groetjes Esther.

Barbara Oudejans zei

Een lief cadeau! Fijne tweede kerstdag nog! Lieve groetjes, Barbara

Altyd Wolkom zei

Wat een leuke pakjes. Nog een fijne tweede kerstdag.

Groetjes Anja

Maia zei

Prachtig die kerstgroep op school!
Wat een leuk idee om voor iedereen een tijdschrift in te pakken!
Ik hoop dat ze er veel plezier aan hadden vandaag en dat ze jou misschien ook op een of andere manier verwend hebben.
Fijne laatste week van het jaar!
Lieve groet Maia