Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

zaterdag 22 december 2012

Markt en Kerstbomen.

Hallo daar.

Voor iedereen een fijn weekend alvast.
We zitten nu wel heel dicht bij de kerst.
Ik heb op brood na alle boodschappen in huis.
Heerlijk geen gestres meer.
Maandag gaan we lekker uit uiten met mijn zus,
haar man en dochter.
Eerste Kerstdag zijn we bij mijn zus.
Ik had dus alleen dingen nodig voor het weekend en de Tweede
Kerstdag. Alleen nog wat opruimen en dan hou ik 2 dagen gewoon
rust. Niets doen heerlijk.

Ik heb voor jullie nog de foto's van de markt afgelopen Zondag.
Ik leende ze weer van mijn zus.
De kraam. Lekker vol en kleurig.



En het podium. Dat stond vlak achter ons dus we konden heerlijk
mee genieten.


Ik maakte nog wat kerstbomen.
Ruwe stof bestempeld met stempels en Stazon inkt.
Daarna met een goudkleurig draadje en een stik steekje
op elkaar genaaid. Gevuld, lintje er aan met een belletje, een
takje uit het bos als stammetje en een touwtje er om.
Helaas niet verkocht maar nu hangen ze hier in huis.



Fijne avond.
Groetjes Brigitte

5 opmerkingen:

nelleke zei

Lieve Brigitte,
Alweer zòn gezellige kraam...er zijn ook veel knustels door jou handen gegaan zeg!

Bedankt voor je lieve reacties,

moct ik je niet meer spreken tot kerst:
hele fijne dagen en alvast een supergoed 2013!liefs,
Nelleke

vrouw Hommel zei

Dat ziet er wel heel gezellig uit. Ga nu maar lekker genieten van alles wat op je afkomt. Fijne dagen.
groetjes

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Sorry zus vergeten je de foto s door te mailen :-)
XX

Esther zei

Jullie kraam ziet er prachtig uit, wens je fijne kerstdagen en een gezond en creatief 2013 bedankt voor al je lieve berichtjes het afgelopen jaar, lieve groetjes Esther.

Vlijtige Lies zei

Wat had je veel moois op je kraam staan/hangen! Gelukkig liep ik daar niet,ik kan het zelf maar zou het ook zo kopen. Hopelijk was je verkoop goed. Fijne dagen en een liefdevol 2013!