Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

dinsdag 18 december 2012

Weer kaarsen en te koop

Hallo allemaal.
 
Vandaag nogmaals kaarsen.
Het zijn groote geurlichten in een glaasje.
Ik heb er een touwtje en kantje om heen gedaan
zodat het er wat gezelliger uit ziet.
Leuk ingepakt en een kaartje er aan.
Klaar om weg gegeven te worden.
 
De markt van Zondag was redelijk gegaan.
Er waren veel mensen maar zij liepen heel
hard voorbij. Snel naar de winkels. De markt was
heel klein. Ik dank zo een 15 kramen.
Foto's heb ik niet. Mijn baterij was leeg.
Ik krijg de foto's later van mijn zusje.
Het was wel heel gezellig met de muziek achter ons.
Iris Kroes, Hind en vele anderen waren aan het in zingen.
Ook toen werd het bij ons drukker maar helaas we moesten weg.

Ik heb dus ook nog veel kerst hangers over zoals


 








Mocht je intresse hebben dan hoor ik het graag.
Ze zijn 1,95 per stuk en 2 voor 3,00.
Ja kunt dan een berichtje sturen.
Mijn mail adres is mihvj@hotmail.com
 
Iedereen een fijne dag met naar ik hoop een beetje zon.
Groetjes en een fijne dag Brigitte

3 opmerkingen:

Angeline zei

Ohhh dat is nog een boom vol ongeveer,zonde want ze zijn prachtig!

groetjes
Angeline

Esther zei

Ze blijven PRACHTIG. Fijne dag lieve Groetjes Esther.

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Ja zus we hebben een beetje veel over :-( maar volgend weer hoeven niet zoveel dan toch??? :-)
XX