Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

maandag 16 september 2013

Activiteiten

Goedemorgen allemaal.

Nieuwe volgers welkom.
Erg leuk dat jullie met mij mee lezen.

Ik zou jullie nog laten zien wat we op de camping
zoal organiseerde voor de kids.
Alles gebeurde van uit ons huisje.

Onze eerste knutsel.
Een sigaren kistje, bierdoppen en een onderzetter werden samen een spelletje
Tic Tac Toc. Alles bekleed met papier en behanglijm.

We hadden een bingo met heel veel prijzen


We maakte vaasjes van lege melkpakken.



Van een lege conserven pot wat touw schelpjes kant en
kleifiguren maakten we een zomers lichtje.
En we hebben vele avonden de kaarsjes s;avonds aan kunnen zetten.

We hebben flessen voetbal gedaan


En omdat het zo warm was kon iedereen over een
waterglijbaan om af te koelen
Later in de weken deden we ook nog een echt voetbal
toernooi. De kinderen kregen allemaal een medaille.

Ook hebben we heel veel tijd in een spooktocht gestoken.
De kids vermaakte zich prima en hebben heel wat af gegild.

Mijn mooie dochter,
Zij schminkte ons allemaal.

We maakte ook een sleutelhanger met kralen
en krimpie dinkie. En ze maakte net als
elk jaar wenskaarten. Helaas heb ik hier geen
foto's van.
Zoals jullie kunnen lezen hebben we het best druk gehad
met als onze activiteiten. Maar het was leuk.

Iedereen een fijne Maandag en tot blogs.
Groetjes Brigitte

2 opmerkingen:

Marie-Jeanne zei

Het ziet er heel gezellig en leuk uit daar, jullie hebben je best gedaan.
Gr, M-j.

zeeuwsmeisje zei

wat een werk hebben jullie verzet. Leuk zo voor alle kinderen op de camping ze zullen wel erg blij met jullie zijn.
gr lisette