Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

donderdag 26 september 2013

Rose

Hallo,

Vandaag laat ik jullie de Rose variant zien.
Ook het bokskleed/deken haakte ik.
Helaas geen aparte foto van gemaakt.
De bokszak maakte ik al eerder.


De pyjama zak is gehaakt van Zpagetti.


Ook hier weer een krukje met hoesje en een mandje.
Deze is wel wat kleiner uit gevallen.


Fijne dag vandaag.

Groetjes Brigitte

4 opmerkingen:

zeeuwsmeisje zei

Wat ziet het er allemaal weer mooi en gezellig uit. Volgens mij heb je de Turbo weer aangezet zo veel je maakt.
gr lisette

Esther zei

Deze zijn ook prachtig. Lieve groetjes Esther

Loves to Create by Jacqueline blog zei

nice

Barbara Oudejans zei

Mooi, zeg, allemaal! Lieve groetjes, Barbara