Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

donderdag 5 september 2013

Hallo

Hallo allemaal.

Eindelijk ben ik er weer eens.
Ik heb een heerlijke vakantie gehad net als vele van jullie.
Zoveel zon hebben we al in jaren niet gehad.
Hieronder mooie plaatjes uit een prachtig Vlissingen





 Ik knutselde met de kinderen en we deden veel andere leuke dingen.
Later laat ik jullie zien wat we knutselde.


Voor mij zelf maakte ik vooral kaarten.
verder niet zo heel veel. Te warm en te lui.
Heb dus heel veel met een boekje in de zon gelegen.
Ging de zomer maar nooit voorbij.

Helaas hed ik op de Camping een hele slechte internet verbinding.
Als ik mazzel had kon ik jullie berichten lezen.
Reageren lukte met geen mogelijkheid.
Helaas. Maar heb dus wel veel van jullie gelezen.
Wat zijn er weer een leuke posten geplaatst met zoveel mooie foto:s.

Onder tussen ook mijn werk week er weer achter de rug.
Kan dus fijn gaan genieten van de mooie nazomer.

Deze twee labels gaf ik samen met een pakje stroopwafels aan
onze Duitse Buren.
Op naar het volgende zomer seizoen.

Sorry voor de hele slechte foto.
Wat er met mijn Foto toestel aan de hand
is ik heb geen idee.

Voor nu allemaal bedankt voor het mee lezen en alvast een
fijn weekend.
Groetjes Brigitte

4 opmerkingen:

Muisje zei

Fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad.
Kun je er weer lekker opgeladen tegenaan.

zeeuwsmeisje zei

Lekker was het in Zeeland hé! Wij hebben er ook genoten van het heerlijke weer en dat voor Nederland. We hadden elkaar inderdaad kunnen tegenkomen we zijn ook in Vlissingen geweest en in nog meer leuke stadjes.
gr lisette

Marjanne zei

Hoi, wat een heerlijke zomer inderdaad hè, zo hadden we hem lang niet meegemaakt! Mooie foto's van Zomer in Zeeland... en leuke tags voor je buurtjes.
Bedankt voor je reactie bij mij (wat bedoel je met BNRers? wij hadden onszelf BKMers genoemd, bekende knutsel mutsen hahaha)

Esther zei

Hoi Brigitte Gezellig dat je er weer bent, mooie foto's laat je ons zien, Lieve Groetjes Esther.