Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

woensdag 20 april 2011

De andere 3, cupcakes en markten.

De andere 3 notitieboekjes.










Ik heb nog een paar cupcake sleutelhangers gehaakt.
Ze zijn nagemaakt van het voorbeeld dat Roos mij stuurde.
Alleen ik vervang het gehaakte balletje bovenop de cupcake
voor een kraal of stoffen roosje. Op het witte zijn allemaal kleine
kraaltjes genaaid.
Heb ook grootere gemaakt maar die laat ik later zien.






Sorry voor de slechte foto's. Toch te donker buiten.
Zoals mijn zus al schreef we staan Zaterdag op de voorjaars markt in
Gouda onze woonplaats. Het is zelfs in onze eigen wijk.
Zondag eerste paasdag staan we op een markt in Renesse.
Zaterdag 30 April Koninginnendag staan we op de Oranjeboulevard ook
in Gouda. Een drukke week dus.
De vooruitzichten van het weer zijn perfect.
Voor iedereen morgen een fijne dag Groetjes Brigitte

9 opmerkingen:

Lia zei

Hele leuke dingen heb je gemaakt,

groetjes Lia

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Ohhh wat een lieve cupcakes helemaal super leuk geworden xx je zussie

fieve zei

Prachtig!!!!
Succes met de verkoop...het word in ieder geval prachtig weer!!!!

Esther zei

Wauw je cupcakes zijn prachtig die gaan jullie zeker verkopen, nogmaals su666 Groetjes Esther.

Marjanne zei

leuke spulletjes!! Nou als jullie NU geen goede zaken doen... dit moet lukken met zoveel moois!

Huis van "Mijn" zei

Succes met je markten....wel druk zeg, maar je hebt leuke spulletjes dus dat moet zeker gaan lukken!

Groeten Willianne

vrouw Hommel zei

Ik word altijd helemaal vrolijk van jouw kleurige boekjes en andere spulletjes. Heel veel plezier op alle markten.
groet

Margo zei

Wat tof Brigitte !
Je cupcakes zijn erg goed gelukt zeg !
Ik ga duimen voor jullie markten hoor, wel gezellig als je dat met zijn tweetjes kan doen he !
Liefs
Margo

Desirée-ScrapDees zei

oh wat zijn die sleutelhangers leuk zeg, ben er dol op!