Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

vrijdag 22 april 2011

De Passion

In Gouda was er vanavond een groots optreden.
De Passion werd opgevoerd vanaf de markt.
Het verhaal van het laatste avondmaal met een draai naar deze tijd.
Nederland keek vanaf de tv en ik gewoon vanaf onze markt.
Het was er gezellig en druk.
De optredens indrukwekkend.
EEn paar foto's.




Ons mooie stadhuis met paarse lampen er op.
In het donker geeen foto gemaakt omdat ik er niet meer voor kon staan.
Aftellen.
De verteller.

 Do zingt als Maria.

 Syb van der Ploeg als Jesus.
 Het laatste liedje. Geef mij nu je angst van Guus Meeuwis. Mijn favorite van vanavond.

Heb helaas de processie niet gezien.

Voor iedereen een fijne dag vandaag.
Ik ga nog wat laatste dingen afmaken voor morgen.
Groetjes Brigitte


4 opmerkingen:

Alle mooie dingen zei

ik heb het via de televisie gevold... het was heel indrukwekkend....
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Esther zei

Ook ik heb het spektakel via de tv bekeken, indrukwekkend en mooi van deze tijd. Fijne Pasen en su66 op jullie markten aan het weer zal het niet liggen;-) Groetjes Esther.

Makkie zei

Ik wil het terugkijken op uitzendinggemist.
Ik wens je hele goede paasdagen!
Hartelijks

Desirée-ScrapDees zei

heb er niks van meegekregen, maar lijkt me mooi om live te zien!