Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

donderdag 21 april 2011

Zonnebrilzakjes.

Voor de markt Zaterdag nog zes zonnebzakjes gemaakt.
Het zonnetje schijnt dus die kunnen we wel goed gebruiken.
Bij Nancy vind je een link hoe je de zakjes kunt maken.





Ik maakte er toch net even iets meer van. Wat lintjes, belletjes

en kraaltjes maken het net even wat vrolijker.
Groetjes en een fijne zonnige dag. Brigitte

11 opmerkingen:

Margo zei

Wat tof Brigitte !
Die komen altijd van pas he !
Liefs
Margo

Evelyn zei

Superleuk!!

Marjanne zei

Ja handig, met frusteltjes eraan is het ook makkelijker terug te vinden in je tas. at ook handig zou zijn: zo'n bipertje dat reageert als fluit. Ik heb vanmorgen weer alles aflopen zoek naar mijn zonnebrilleke. Niet gevonden, als hij nou in zo'n zakje met biepertje had gezeten... (moet je hem er natuurlijk wel in doen...)

Theemuts Rommelhoekje. zei

Wat leuk !!!
Veel plezier zaterdag het beloofd mooi weer te worden.

groetjes Romkje.

Esther zei

Wat zien ze er mooi uit en ook zo handig met deze dagen, Leuk dat je ze extra versierd hebt.Zonnig groetjes Esther.

Unknown zei

Wat zijn ze leuk!!! Leuke stofjes, leuke 'dingetjes' ;-)) Goed idee!!:)

Huis van "Mijn" zei

Leuk hoor...inderdaad met dit weer kan je zo'n zonnebrilzakje wel gebruiken.

Succes zaterdag,

Groeten Willianne

Gera zei

Leuk zijn ze! De paarse is mijn favouriet!

groetjes, Gera

Mayflower zei

Wat leuk gemaakt Brigitte, die komen nu zeker goed van pas.
Fijne Paasdagen.
Lieve groet, Mea

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Ze zijn super geworden ik heb er helemaal zin in zaterdag hier zondag renesse en volgende week Koninginnendag wordt gezellie.
Doeiii XXX je zussie

Teesty zei

Helemaal leuk die tasjes voor je bril! Ik vroeg me af naai jij wel eens met zeil? Ik heb hier nog een stukje liggen maar kan dat gewoon op de naaimachine? Gaat je naald dan niet kapot? Gewoon maar even een vraagje. Ik vind je blog erg leuk en fleurig krijg altijd zin om in mijn eigen stofjes te duiken :D Liefs,