Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

donderdag 14 april 2011

Notitie boekjes

De notitieboekjes die ik vorig jaar maakte zijn verkocht dus tijd voor nieuwe.
Het zijn er 6 geworden.
Hier de eerste 3.

 Leuke paddestoelen stof van Tante Emma met een bedeltje.




Allemaal weer bedankt voor het mee kijken.
De nieuwe volgers super bedankt.
Ik waardeer al jullie reacties.
Fijne dag Groetjes Brigitte

12 opmerkingen:

Theemuts Rommelhoekje. zei

Wat zijn dit leuke boekjes !!
Zo heerlijk vrolijk.

fijne dag ,groetjes Romkje.

Evelyn zei

Superhandig zo'n notitieboekje en leuke stofjes heb je gebruikt! Dat bovenste stofje heb ik ook!:-)

Groetjes!

Splashes of Pink and Mint zei

Owww... vind die paddestoeltjes leukkkk!!! Wat een superschattige notitieboekjes!
Groetjes Elly

Desirée-ScrapDees zei

oh wat een leukertjes zeg, vooral die met die paddestoeltjes zijn erg leuk geworden!

Marjanne zei

hartstikke leuk zeg!! Enige stofjes.

Roos zei

Deze zijn echt heel leuk Brigitte, zo vrolijk deze stofjes, een plezier om een notitie te maken in deze boekjes!

Bonjade zei

Die zijn vrolijk geworden zeg ;0)
fijne dag

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Wat zijn het toch een cutties he?

Xx je zussie

rianne atelier Koekendiefie zei

Leuk en handig notitieboekjes, Het notitieboekje met paddestoeltjes vind ik helemaal super. De anderen zijn ook mooi hoor.
Groetjes Rianne.

Esther zei

Wat zijn ze prachtig,vooral die met de paddenstoeltjes vind ik erg leuk. Fijn weekend Groetjes Esther.

Margo zei

Hoi Brigitte,
ik ben net terug van vakantie.
Wat heb je leuke dingen gemaakt zeg !
Liefs
Margo

Unknown zei

Ze zijn ontzettend leuk! Dank je wel voor je lieve berichtjes!! groetjes, Nancy