Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

zaterdag 15 september 2012

Boxzakken



Hoi hoi allemaal.

Vandaag heb ik zo vind ik zelf erg leuke boxzakken.
Zakken om speelgoed in op te bergen en aan de box op
te hangen. Er zitten 3 linten aan. Ik maakte geen sluiting.
Zoals jullie zien zijn ze gemaakt van theedoeken.
Ik vond het idee hier.
Twee voor boy's.

En twee voor girls.

Het in elkaar zetten was snel en makkelijk. Alle tierelantijntjes er op was wat meer werk.
Maar ik vond het weer super leuk om ze te maken. En dat van thedoeken.

Allemaal dank je voor de lieve berichtjes.
Welkom nieuwe volgers.

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend.
Groetjes Brigitte

8 opmerkingen:

jaliska zei

Wat een leuke boxzakken.
Een handig idee zeg om ze van theedoeken te maken.
Vrolijke kleurtjes ook.

vriendelijke groet en fijn weekend.
Marleen

Unknown zei

Dat is een leuk idee...Theedoeken:)
Ziet er zo vrolijk uit!

Groetjes en fijn weekend,

Geriene

Esther zei

Wat zijn ze prachtig bedankt voor het linkje, ga je vanavond even mailen, fijn weekend. Lieve groetjes Esther.

Mayflower zei

Wat zijn ze mooi geworden Brigitte. Handig om alle speelgoed in op te bergen.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Mirjam zei

Wat een leuk idee om van theedoeken te maken.

Groeten, Mirjam

vrouw Hommel zei

Wat een leuk idee en ook weer zo mooi gemaakt.

Jeanine zei

Wat een goed idee. ze zijn heel mooi en waarschijnlijk ook heel praktisch.

Groetjes,
Jeanine

Unknown zei

Wat leuk!! Ook leuk voor andere dingen! En je flessen vind ik super hieronder!!
fijne zondag nog!
liefs, Nancy