Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

maandag 17 september 2012

Tas met Granny's



Hallo allemaal.

Fijn weekend gehad.
Ik wel hoor. Mooi weer is het geweest.
In Renesse de tent afgebroken dus daar is
het ook weer winter klaar.
Wel jammer want dat is voor mij het teken dat de
zomer echt afgelopen is.

Bij Esther zag ik een tijdje geleden een tas met Granny's.
Ik dacht hm dat kan ik misschien ook wel.
De basis is er en ik haak er iets op.
Mijn eerste Granny's. Ik vond het wel leuk om te doen.

Alleen ik legde de tas een tijdje weg en wilde aan de achterkant beginnen.
Alleen ik kreeg de Granny's never nooit hetzelfde meer.
Echt dom. Dus dan maar anders. Ik beklede de achterkant met een stofje.
Ach ook wel weer grappig.
Ik maak er nog een sleutelhanger bij en klaar is de boodschappentas.
Op naar nr 2 maar dan haak ik wel gelijk door.

Als jullie nog kans willen maken op een armbandje kijk dan bij 4 berichten hieronder.
Groetjes en een fijne week.

8 opmerkingen:

Berkeboom zei

Leuk geworden je tas. Ik heb hem met log cabin quilt.
gemaakt. Groetjes Gré

Esther zei

Hey Brigitte GAAAAAFFFFF je tas, ik heb er weer 1 klaar liggen om te maken, wat een goed idee om de achterkant van stof te maken, scheelt weer heel wat haakwerk. Lieve groetjes Esther.

DEKAKADO zei

Leuk idee met die stof achterkant. Een prachtige tas op deze manier. Groetjes, Marleen.

Jeanine zei

Dat is nu eens een prachttas zie!!!
Ik vind dit mooier dan deze die volledig gehaakt zijn... zelf zonder de stof zou ze nog mooi zijn....

Groetjes,
Jeanine

Mayflower zei

Wat een leuk idee Brigitte, de tas ziet er prachtig uit.
Fijne week en een lieve groet, Mea

Margo zei

Superleuk zeg ! Ik vind persoonlijk ook dat je niet per sé de 2 kanten hoeft te doen hoor !
Erg leuk opgelost zo !
Liefs
Margo

rianne atelier Koekendiefie zei

Ja leuk zo'n tas, zou ik ook best willen maken, maar die tijd en ik heb niet zo'n basis tas.
Groetjes Rianne.

rianne atelier Koekendiefie zei

Volgens mij hebben ze die tas niet hier bij A.H Lief dat je er een voor mij wilt maken, maar dat hoeft echt niet hoor. Ik mag zelf ook heel erg graag haken, maar super bedankt voor het aanbod.
Liefs Rianne