Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

donderdag 20 september 2012

2 Kaarten

Hallo allemaal.

Wat een gedoe allemaal weer zeg in de nieuwe bloggervorm.
Jammer moet er aan wennen. en ik hou niet
zo van veranderingen.

Oke genoeg geklaagd.
Ik maakte voor de buurvrouw een kaartje want zij
kreeg een zoon.
En een kaartje voor een bruidspaar.
Het idee komt van hier
Ze zijn beide wel aardig gelukt vind ik.


Groetjes en een fijne dag.
Brigitte

7 opmerkingen:

Unknown zei

Mooie kaartjes!
Ik wou dat ik ook zo handig/creatief was met papier!

Groetjes geriene

Joke zei

Oh wat mooi!!

Barbara Oudejans zei

Ik moet er ook erg aan wennen! Maar in ieder geval zijn je kaarten mooi geworden! Lieve groetjes, Barbara

Esther zei

Ze zijn super leuk. Fijne avond groetjes Esther.

nelleke zei

Hoi Brigitte,
De kaart is zeker goed gelukt.Ja, jammer van de veranderingen steeds..sommige dingen worden beter,maar lang niet alles..het is gewoon wennen.

Ik wil je bedanken voor je hartverwarmende reacties...dat voelt fijn.Weer een nieuwe start gemaakt en alle het oude achter me gelaten.Ik ben erg blij met nog heel veel lieve mensen zoals jij, En kijk graag op alle knutsels die je maakt.Heerlijk om elkaars creativiteit op deze manier te volgen en elkaar inspiratie te geven.

lieve groetjes

Nelleke

vrouw Hommel zei

De 2 kaart met de 2 uiltjes, zo lief.
Veranderingen?

Marjanne zei

owwww vooral dat idee van die uiltjes vind ik leuk...