Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

zondag 23 september 2012

Uitslag

Hoi hoi allemaal.

Ik ga jullie vandaag vertellen wie ik de armandjes
toe ga sturen.
Ik heb alle 1 ste reacties per kleur als winnaars genomen.
Het rode armbandje gaat naar Gerda van de Viltentol.
Het rose armbandje gaat naar Esther van Hobby Es.
Het paarse armbandje gaat naar Vrouw Hommel.
Het zwarte armandje gaat naar Leonie van Bijleonie.
Allemaal gefeliciteerd en zouden jullie mij je adres willen
mailen. mihvj@hotmail.com.

Iedereen nog een fijne zondag.
Ik ga fijn nog even verder met de was.
Groetjes Brigitte

5 opmerkingen:

vrouw Hommel zei

Ooo, wat een verrassing om te lezen. Daar ben ik heel erg blij mee, ik ga je mailen.

Gera zei

Dames gefeliciteerd! Leuk!

groetjes, Gera

Joke zei

Gefelciteerd allemaal! Ik kan ook niet altijd winnen ;).

Esther zei

Wauuww leukkkk ga je zo mailen groetjjes.

bijleonie zei

ooh wat leuk , ik heb je net mijn sdres gemaild,
groetjes
le(o)nie