Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

maandag 24 september 2012

Opdracht


Hallo allemaal.

Ik heb deze tas gemaakt in opdracht.
De Mevr. wilde ook een bruine net als mijn eerste tas van deze
winter. Ik maak de voering het liefste van een oude
broek. Daarom wilde ze er een spijkerbroek in.
Eerst dacht ik bah een spijkebroek maar ach het is haar tas.
En ik vind hem eigenlijk wel erg leuk geworden ook.
De andere broekspijp ging in een blauwe tas. Deze laat ik jullie later zien.
Omdat het een Replay broek was heb ik het label op de zak geplakt
met textiel lijm. 
Ik maakte er nog een tas hanger bij en klaar is ie.



Volgens mij viel hij wel in de smaak.
Groetjes en een fijn begin van de week.
Brigitte

8 opmerkingen:

zeeuwsmeisje zei

Hai Brigitte,
Wat een leuke tas heb je weer gemaakt. Vind de kleur ook erg mooi dat bruin gemeleerde. Zou in 1eerste instantie ook niet voor jeans hebben gekozen, maar het is wel handig heb je gelijk een zakje erin zitten.
gr lisette

Esther zei

Wat is hij Prachtig en dat een idee om de broekzak als binnenzakje te gebruiken, handig. Fijne nieuwe week. Groetjes Esther.

crea annemieke zei

Heel leuk geworden, echt een aparte tas!

Daaaag en groetjes Annemieke

Especial and More zei

Leuke tas!

Margo zei

Waaw hij is echt super Brigitte !
Liefs
Margo

Unknown zei

Hij is leuk!!! en kan goed hoor, die spijkerbroek ;-)
Jij ook een fijne week!
liefs, Nancy

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Erg leuk geworden zus!!!!!
-xxxxxx-

Maia zei

Wat een leuke tas Brigitte, ook echt iets voor mijn dochter met dat spijkerstof er in.
Haak jij met zpagetti en naar eigen patroon?
Ik moet veel bij lezen bij je zeg, de baby schoentjes/ sokjes zijn schattig en de luierpoppetjes vind ik echteen super leuk idee om cadeau te doen!
Dank voor je lieve reaktie op mijn blog, ik weet het het kost tijd maar komt wel goed, nu de energie nog om ook weer zulke leuke dingen te freubelen.
Fijn weekend
Lieve groet Maia