Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

donderdag 13 september 2012

Voor Saar

Voor baby Saar maakte ik een naam hanger
van vilt. Haar kamertje is rood met wit
dus daar ben ik mee aan de slag gegaan.


Ik vind hem zelf wel weer grappig geworden.

Foto's plaatsen lukt op dit moment alleen nog maar met
Picasa. Ik moet weer ruimte bij kopen.
Helaas moet dat sinds kort per maand.
De kosten zijn daardoor veel hoger geworden.
Het laden via Picasa kan ook niet langer meer.
Moet dus even goed nadenken wat ik wil.
Erg jammer dat de kosten zo verhoogd zijn.

Groetjes Brigitte.
Ps vergeten jullie mijn weggevertje(klik)  niet.

7 opmerkingen:

zeeuwsmeisje zei

Wat mooi gemaakt Brigitte.
gr lisette

Esther zei

Wat Een prachtige slinger. Fijne dag . Groetjes Esther.

Altyd Wolkom zei

Wat zal dat een blij meiske zijn.

Groetjes Anja

jaliska zei

Een mooi persoonlijk cadeau.

vriendelijke groet,
Marleen

Margo zei

Prachtig gemaakt hoor Brigitte ?
Wat bedoel je met de foto's ? Ik heb ze gewoon in Picasa bewerkt en per zoveel tijd zet ik alles van mijn picasa op een stick of een externe harde schijf. Of is dat niet wat je bedoelt ?
Liefs
Margo

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Nice sis erg leuk en lief!!!
-X-

Jeanine zei

Leuk cadeautje!

Groetjes,
Jeanine