Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

woensdag 19 september 2012

Luierpopjes



Hoi hoi allemaal.

Gister aan de knutsel geweest.
Ik maakte luierpopjes.
Een hele kleine variant op een luiertaart.
Het idee komt van internet.


Twee voor meisjes.
En twee voor jongens.

Het werden er dus vier totaal. Eerst maar eens kijken of het vekocht wordt.
Ze zijn gemaakt van 1 pamper een spuugdoekje en een paar sokjes.
Ik heb ze netjes ingepakt met een labeltje er aan.
Deze zijn gemaakt met papier en een stansje van Marianne Design.

We willen een klein hoekje baby spullen op de kraam.
Ben alleen bang dat het weer uit gaat groeien tot iets meer dan
een klein hoekje.Later deze week show ik jullie mijn baby schoenen.
Mijn zusje is aan de slag gegaan met mutsjes en sjaaltjes.
Ik wil nog labeldoekjes en baby kaartjes maken.
Zo hebben we wat kleine kraam kadootjes.
Toch weer eens even iets anders.

Groetjes en tot snel.
Brigitte

10 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een schatjes, leuk kadotje*
Groetjes Geriene

nelleke zei

Hoi hoi.

Wat vind ik ze leukkkk!!

groetjes
Nelleke

Esther zei

Wat een schatjes, die heb je zo verkocht, su66 met de andere spulletjes, ben ergggg benieuwd, liee groetjes Esther.

rianne atelier Koekendiefie zei

Wat een leuk idee, ook ik denk dat ze wel goed zullen verkopen.
Succes!
Groetjes Rianne

Mirjam zei

Wat een leuk idee.

Groeten Mirjam

zeeuwsmeisje zei

Wat een leuk idee weer! Zal best goed verkopen denk ik zo.
gr lisette

Loves to Create by Jacqueline blog zei

ze zijn echt super leuk !!!!!
ik ben er echt super blij mee sis
-x-

jaliska zei

Een leuk idee zeg.
Veel succes met de verkoop.


vriendelijke groet,
Marleen

Gera zei

Wat een geweldig idee!!

groetjes, Gera

Knutselpret zei

Wat leuk zeg en zo klein ,
:Leuk om erbij te doen bij een kadootje.
ik heb nog wel een foto van een luiertrein.
Als je hem hebben wilt stuur je maar een mailtje.
Groetjes Albèrtje