Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

dinsdag 11 september 2012

Tas

Ik heb weer een wintertas gehaakt.
Ik kon het niet laten. Die van vorig jaar zijn verkocht dus voor
de aankomende markten nieuwe gemaakt.
Dit is de eerste. De wol is van de Zeeman.
De binnentas is van een oude ribbroek.
Deze keer gebruikte ik tassenband dat te verstellen is.
Zo kan hij op iedere maat aangepast worden

Groetjes en alvast een fijne dag voor morgen
Brigitte

6 opmerkingen:

Esther zei

Wat leuk dat je een Wintertas gehaakt hebt, hij is Prachtig.
Groetjes Esther.

zeeuwsmeisje zei

Wat een mooie kleur heb je gekozen. Tassen kun je nooit genoeg hebben k vind hem geslaagd.
gr lisette

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Ja zus hij is echt super leuk!!!!!!
-x-

Margo zei

Supertof Brigitte !
Ik zou deze snel voor mezelf opzij houden als ik van jou was, want hij is volgens mij zo weg !
Liefs
Margo

Unknown zei

Wat goed zeg en mooie kleuren! Mooie 'knoop' ook!
Jij ook een fijne dag!
liefs, Nancy
ps. ik was de naam kwijt van de stift, nu weet ik het weer, dank je ;-)

Altyd Wolkom zei

Leuke tas, heerlijk dat je je eigen accessoires kan maken. Kan 1 in de winkel gekochte niet aan tippen.