Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

vrijdag 14 september 2012

Flessen


Voor mijn vriendin pimpte ik 2 flessen.
Mijn dochter weet dat ik lege flessen spaar
dus dat heeft ze keurig gedaan van de zomer.
Ik plakte de fles vol met vloertape.
Dit komt van de action en kleeft aan beide
kanten.
Daarover heen draaide ik grof touw.
Goed aan drukken dan blijft het keurig op zijn plek.

De flessen hebben zo een hele tijd op tafel gestaan omdat ik nog niet zo heel goed
wist hoe verder.
Nu kwam ik deze week bij de Wibra en zag schattige labels en
mooi kant. Beide voor een prikkie. Gauw een paar in mijn mandje gestopt.
Achteraf zijn ze perfect voor aan mijn flessen.
Fijn dat ze ze leuk vond.

Groetjes en een fijne dag.
Brigitte

11 opmerkingen:

Margo zei

Wat supertof Brigitte !
Dat is echt zo'n leuk idee en die labels zijn inderdaad gemaakt voor je flessen !
Ik wist niet dat er een limiet stond op de foto's die je op blogger kan zetten !
Misschien moet je de oudere foto's uit de berichten halen dan ?
Ik heb er ook al eens aan gedacht om dat te doen !
Liefs
Margo

Esther zei

Wat gaaf zijn ze, ik loop hier in de buurt alle wibra's af maar heb steeds pech balen. Alvast een fijn weekend. Lieve groet Esther.

Unknown zei

Wat leuk weer allemaaal!! Gauw naar de wibra.

Groetjes Geriene

Elise zei

Mooi, zeg! Jammer dat de Wibra bij ons weg is gegaan. Je kan het er echt treffen.

Bizzy @ home zei

Wat zijn ze super leuk zeg! Even onthouden dit. De armbandjes die je maakte, ben ik ook helemaal van in de ban na onze vakantie in Frankrijk. Zo leuk om te maken.
Lieve groet, Renny

Altyd Wolkom zei

Heel erg leuk geowrden, zeker met die labels eraan. Net dat detail wat het helemaal bijzonder maakt.

groetjes anja

Loves to Create by Jacqueline blog zei

Leuk geworden toch zo????
Leuk met die lijstjes eraan zal ze wel blij mee zijn!!
-X-

Knutselpret zei

Leuk ideetje zeg en met die labels zijn ze echt af !!!1

Esther zei

Hoi wat lief dat je voor mij wil kijken, graag, ik heb wel interesse in het kant en er stonden van die kleine medaillon hangertjes in de folder( zal ik je een fotootje via de mail stieren of weet je welke ik bedoel) zou je daar ook naar willen kijken. Alvast heeelelll erg bedankt en ik hoor het wel. Lieve groetjes Esther.

DEKAKADO zei

Wat een leukerdjes. Goed weekend gewenst. Groetjes, Marleen.

Jeanine zei

Ze zijn heel decoratief.

Groetjes,
Jeanine