Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

vrijdag 10 december 2010

De laatste kaartjes en kaarsen

 
De laatste kaartjes. Heb er wel meer gemaakt maar geen foto"s van gemaakt.
Voor de markt Dinsdag heb ik wat kaarsen versierd.
Heb dat op verschillende manieren gedaan.
Deze kkarsen heb ik voorzien van een paar papiertjes, wat touw, lint. kralen
en bedeltjes. De bedeltjes zijn een kerstgroet gemaakt met Krimpie Dinkie.










Morgen meer kaarsen maar dan anders.
Heb mij er toch wel een beetje op gestort dat kaarsen versieren.
Het is tenslotte dinsdag kaarsjesavond op de markt.
Groetjes en een fijne dag Brigitte
Posted by Picasa

6 opmerkingen:

Fenny zei

Mooie kaarten en die kaarzen vind ik ook super!

Barbara Oudejans zei

Mooi geworden en wat ziet je weblog er mooi uit! Lieve groetjes, Barbara

DEKAKADO zei

Erg mooi en leuk werk he?
Als je die niet kwijtraakt op de markt.
Groetjes, Marleen.

Esther zei

Wat een ontzettende mooie kaarsen, als je die niet allemaal verkoopt, gewoon Super sjiek. fijn weekend groetjes Esther.

Bonjade zei

WAt super zo'n mooi bundeltje....
Bijna zonde om op te branden....;)
Liefs

Anoniem zei

Hoi Brigitte,

Wat zijn die mooi geworden!!

Dat is toch een superleuk kadoo om te geven!
Die moeten wel goed verkocht worden dinsdag, dat kan haast niet anders!!!

Lieve groetjes Thea