Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

maandag 6 december 2010

Kerstkaarten

Voor mijn ouders en zus maak ik al jaren kerstkaarten.
Meestal zijn dat er 40 zo ook deze keer. Het moeten
wel kaartjes zijn met niet al te veel werk.
Ik vind het niet leuk om allemaal dezelfde te maken.
Wel blijven ze in dezelfde stijl.\
Dit jaar heb ik twee stijlen gebruikt. Ik laat jullie elke dag eenpaar nieuwe zien.
Ze krijgen de kaartjes altijd met Sinterklaas.
Hier zijn de eerste.
 
Op school gaan we vandaag weer verder met de kerst aankleding.
Foto's volgen.
Fijne dag vandaag Groetjes Brigitte
Posted by Picasa

4 opmerkingen:

Unknown zei

Wat zijn ze leuk!!! Echt heel mooi! Groetjes, Nancy

Anoniem zei

Een leuk Sint kado!!

En jij blijft wel lekker bezig op deze manier!

Fijne week, groetjes Thea

Esther zei

Wat een leuke kaartjes en wat een idee om ze als sinterklaas cadeautje te maken, Ben benieuwd naar meer. Fijne week groetjes Esther.

Gera zei

Hoi Brigitte,
O, wat een feest om te ontvangen en mogen verzenden die kaarten. Ik weet overigens niet of ik het op zou kunnen brengen om ze te versturen nadat ik ze op sint had gekregen. Zou ze wel allemaal zelf willen houden. Hebberig hè?!! Ze zijn prachtig!

Groetjes, Gera