Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

donderdag 16 december 2010

Kerstmarkt.

 
Dinsdag stonden we op een klein kerst marktje.
Om 13.00 waren we daar. De meeste kraampjes waren al een heel eind ingericht.
Er waren ongeveer 15 kraampjes net buiten de binnenstad.
De markt werd redelijk bezocht. Erg leuk om in je eigen woonplaats te staan.
We hadden veel aanloop van bekende en zijn dan ook goed verzorgd Erg lief allemaal.
Het was erg koud en we hebben dan ook kilometers gelopen om warm te blijven.
Om 21.oo zijn we gaan opruimen. We hadden heel redelijk verkocht.
Maar vooral we hebben super veel lol gehad en veel complimentjes gehad.
Kortom we hebben voor volgend jaar weer een optie genomen. Super om te weten dat er
echt mensen intresse hebben in onze spullen.

Ook Zaterdag waren we op een kleine kerstmarkt. Deze was op het schoolplein.
Hier waren ongeveer 20 kramen ook klein dus. Ook hier was het koud en winderig bovendien.
We hebben hier ook best goed verkocht. Steeds een stijgende lijn,
Voor ons voldoende om volgend jaar weer een gokje te wagen in het voorjaar en met iets
warmer weer hoop ik.
Groetjes en een fijne avond Brigitte
Posted by Picasa

4 opmerkingen:

Margriet Tournier zei

Wat fijn dat er een positieve lijn in de verkoop zit. Ik zou zeggen: ga zo door!

Groetjes,
Margriet

Anoniem zei

Hoi Brigitte,

Heel fijn dat de verkoop nu wel steeds goed is!Ik ben heel blij voor jou!!
Want het moet leuk blijven natuurlijk!

Hier kun je weer op verder!

Geniet van het weekend.

Groetjes Thea

Barbara Oudejans zei

Wat fijn dat het een succes was! Dat geeft weer een goed gevoel om door te zetten, denk ik. Lieve groetjes, Barbara

vrouw Hommel zei

De aanhouder wint altijd hoor! En het belangrijkste is toch dat je er lol in hebt.
groet