Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

dinsdag 28 december 2010

Gouda

Ons Stadhuis is rond de kerst zo mooi uitgelicht.
Elk jaar doen ze dit.
De afbeelding veanderd elke 10 minuten.
Voor het stadhuis staat de mooi velichte kerstboom geschonken
door de zusterstad in Noorwegen.






Super leuk om te zien. Wel koud.


Ps ik heb om foto's te kunnen plaatsen id GB bijgekocht.
De kosten zijn voor 20 GB 5 dollar per jaar dus daar is wel
overheen te komen. Je hebt wel een creditkaart nodig
Foto's verwijderen hielp niet echt. Kon nog geen foto's plaatsen.
Voor een gratis blog heb je 1 GB geheugen. 
Kan nu dus wel even vooruit.
Groetjes Brigitte

5 opmerkingen:

Corina zei

Wel heel bijzonder!

Marjanne zei

Wat sprookjesachtig ziet dat eruit!!
Oei dat klinkt ingewikkeld dat verhaal van ruimte bij kopen, krijg je daar dan bericht van?

Esther zei

Dat ziet er inderdaad sprookjesachtig uit ,wat mooi en je foto's zijn goed gelukt. Groetjes Esther.

jeanet zei

Oooooo wat een prachtige foto´s en dat voor 5 dollar. Het is het waard hoor! Als ik ook GB nodig heb dan kom ik bij jou voor info! Je kerstboom is een LIEF! Wat een top idee trouwens een strik. Want elk jaar zit ik ook te kloten en die piek. Past niet te groot, te klein, te hoog of enz,enz. En die Elanden van Tilda zijn ook super geworden. En waar die spuitbus ons wel niet allemaal toe brengt ik ben er ook lustig mee aan de slag ha,ha,ha! (en ik wilde je nog bedanken voor je troostende woorden. Heeft me zo goed gedaan!) Groetjes Smoek

Margriet Tournier zei

Wat een aparte verlichting. Je foto's zijn hartstikke goed gelukt. Ik vind het altijd erg moeilijk om in het donker mooie foto's te maken.

Dat je moet betalen voor extra ruimte dat wist ik niet. Vreemd, want volgens mij heb ik toch al veel meer foto's dan jou geplaatst....