Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

zondag 5 december 2010

Give away gewonnen en Sint

Van Stina http://watersteeg.blogspot.com/ kreeg ik een mooi pakketje gister.
Heb nl haar Give away gewonnen.
Een mooi Sint kadootje. Dank je wel Stina alles heeft een mooi plekje gevonden.
.


 Voor iedereen die vandaag SAinterklaas viert heel veel plezier.

Ik krijg vandaag de Familie voor de lunch natuurlijk met kadootjes.
Nog een paar foto"s van de deur krans en mijn windlicht





Groetjes Brigitte

7 opmerkingen:

Corina zei

Gefeliciteerd met je giveaway!
Erg leuek krans heb je gemaakt en je windlicht is ook al zo mooi!
Fijne dag!
Groetjes Corina

Anoniem zei

Hoi Brigitte,

Leuk meid, fijn dat je gewonnen hebt!

Geniet er maar lekker van!

Gezellig buiten met de kaarsjes aan, buiten is het vies!

Groetjes Thea

Mayflower zei

Gefeliciteerd met je gewonnen give away Briggitte, mooie kadootjes. Ook de lantaarn heb je mooi gedecoreerd.
Fijne zondag.
Groetjes Mea

Esther zei

Gefeliciteerd met je give awya, leuk.
En wat ziet je wintlicht er mooi uit,Groetjes Esther.

DEKAKADO zei

Gefeliciteerd met je give away.
Moooooooie deurkrans en een sfeervol windlicht.Groetjes, Marleen.

Stina zei

O meid ben blij dat het goed aangekomen is, tis altijd spannend of het goed aankomt, veel plezier ermee.

Lieve groet Stina

rianne atelier Koekendiefie zei

Gefeliciteerd met je Give Away. Je windlicht is erg mooi, maar je deurkrans vind ik SUPER leuk. Gezellig hoor.
Groetjes Rianne.