Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

vrijdag 24 december 2010

Deurkrans



Dez deurkrans hangt bij mij aan de deur.\
Wilde nog heel graag meer foto's plaatsen maar
ik heb geen opslag ruimte meer zegt blogger.
Moet dus eerst even bekijken hoe ik dat ga
oplosse.
Het lukt dus denk ook niet meer om nog een post voor de kerst
te plaatsen.
Voor iedereen hele fijne Feesidagen en maak er iets moois
en gezelligs van net iedereen die je liefhebt.
Allemaal bedankt voor het lezen van mijn blog.
En voor alle lieve berichtjes elke keer weer.
Groetjes Brigitte

10 opmerkingen:

Stina zei

Voor jou en je gezin ook hele fijne kerstdagen hoor.

Geniet altijd van je reacties op mijn blog.

Lieve groet Stina

Gera zei

Hoi Brigitte,
Wat een geweldige krans!!
Fijne dagen!

groetjes, Gera

Esther zei

voor jullie ook fijne kerst en een gezond en creatief 2011, ook namens Simon ;-) groetjes Esther.

vrouw Hommel zei

Wat heb je die krans leuk gemaakt, wat een idee!!!
Ook voor jou en je diebaren hele fijne dagen gewenst.
groet

Annemarie's Haakblog zei

Hoi Brigitte, hele fijne feestdagen toegewenst en voor 2011 heel veel blog- en knutselplezier!
Groetjes, Annemarie

Carla zei

Wat een gezellige leuke krans Brigitte! Hele fijne kerstdagen en een creatief 2011.
Groetjes Carla.

Splashes of Pink and Mint zei

Wat leuk die vilten popjes in je krans!
Hmmm... ik geloof dat je voor een klein bedrag ruimte bij kunt kopen, maar vervelend is het wel als je blog vol is. (Moet er nog niet aan denken in ieder geval!)

Ik wens je hele fijne dagen toe!
Groetjes Elly

Barbara Oudejans zei

Wat een prachtige krans! Voour jou ook hele fijne feestdagen! Lieve groetjes, Barbara

Marjanne zei

Wat leuk dat je mijn blog ook volgt en bedankt voor je complimentjes! Ik ben natuurlijk naar jouw blog gehopt en dat ziet er ook reuze leuk uit!!

Ellen de Boer zei

Wat en gezellige deurkrans!


Groetjes Ellen