Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

woensdag 22 december 2010


Mijn zus maakte deze rendier koppen naar het Tilda Patroon.
Ze waren voor de markt en we verkochten er 2.
Van mijn hand alleen de krans.
Voor de eerste keer zelf een mos krans bekleed.
Eenvoudig maar leuk om te doen.
Ga het ook vaker doen ipv kant en klaar kopen








 Op de markt kreeg ik ook een kleine bestelling.

Een hartje voor haar lief in het rood.
Dit is het geworden. Ze vond hem gelukkig mooi.


Groetjes Brigitte

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Brigitte,

Wat leuk en wat een kleuren!
Flitsend!!
Dat patroon staat zeker in het Tilda kerstboek?

Lieve kerstgroetjes van Thea

Esther zei

Wauww wat een leuke vrolijke rendieren.Je krans en hartje zijn prachtig. Groetjes Esther.

vrouw Hommel zei

Ik val als een blok voor het paarse rendier, wat een idee voor gewoon buiten kerst om te maken. Moskransen zijn inderdaad leuk om te maken, je kunt nog veel meer met mos maken.
groetjes

nancy zei

Wow, wat zijn ze mooi!! De rendieren, maar jouw krans ook hoor! ;-) En het hart!!!

Theemuts Rommelhoekje. zei

Ohh wat mooi die rendieren.
Zelf vind ik de onderste erg leuk !!

Groetjes Romkje.

Denco zei

wat een leuke vrolijke rendieren.Je krans en hartje zijn prachtig.

Mayflower zei

Wat heb je zus die rendierkoppen prachtig gemaakt, maar ook de moskrans ziet er heel mooi uit, leuk om dit zelf te maken.
Ik wens je hele fijne Kerstdagen toe.
Lieve groet, Mea

Marjanne zei

Ik weet niet of mijn berichtje overgekomen is, ik vind jouw blog ook heel leuk!! Welkom bij mijn volgers en ik wil ook graag op de hooogte blijven van jouw blog, dus...

Claudia Leertouwer zei

Ik heb ook een exemplaar gekregen via de kerst-swap. Echt geweldig!