Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

maandag 13 december 2010

Luciferdoosjes

Om de kaarsjes aan te steken gebruiken veel mensen lucifers.
De doosjes zijn meestal nogal saai. Wel hier is de oplossig.
Beplak ze met wat gestempeld papier en daarna kun je aan de gang
met lintjes, touw, bloemetjes en bedeltjes. Echt een super leuk
werkje. Samen met de kaarsen een toepasselijk kado voor de
feestdagen.








Z waren Zaterdag dan ook snel weg. Heb er gister nog een paar gemaakt.
Deze moeten alleen nog op de foto.
Groetjes en een fijne dag Brigitte

8 opmerkingen:

Stina zei

Die zijn zeker leuk.
Veel plezier met knutselen.

Gr Stina

Elise zei

Deze zijn ook weer erg leuk!! Hoe is het gegaan op de kaarsjesmarkt?

Groetjes Elise

Claudia Leertouwer zei

Dank je wel voor je lieve woorden op mijn blog. Binnenkort zie je me weer verschijnen!

Liefs Claudia

Esther zei

Wat een leuke doosjes, lijkt me een feestje om de kaarsen ermee aan te steken, Groetjes Esther.

Unknown zei

Heel erg leuk zijn ze!!! Kan me voorstellen dat ze zo weg waren! Groetjes, Nancy

Margriet Tournier zei

Wat een leuke en nuttige kadoosjes. (-;

Carla zei

Wat een gezellige doosjes zo, inderdaad een sieraad om neer te zetten. Leuk idee!! Groetjes Carla.

Roos zei

Goh Brigitte wat hebben jij en je zusje weer een prachtige dingen gemaakt , ik kijk werkelijk mijn ogen uit met al dat moois. Wat een creativiteit bezitten jullie samen toch.
De bedrukte kaarsen zijn een geweldig idee!
Maar alles wat door jullie gemaakt is ziet er piekfijn uit, ik kan niet anders zeggen. Jullie inspireren mij met al dat moois.
Het ontbreekt mij alleen aan tijd, want anders hahaha. Fijn dat de markten waar jullie staan nu ook beter lopen.
Veel succes ermee!!! Groetjes Roos