Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

dinsdag 14 december 2010

Kerstboom hangerst







Bij het Kruidvat zagen we witte houten kerstboom hangers.
Wat kunnen we daar nu mee doen. We hebben er een paar meegenomen.
Eigenlijk wilde we ze beplakken. Maar na alle kerstballen toch maar niet.
Het is stempellen geworden. Eeerst met Distress Ink de randjes bewerkt
en daarna een afbeelding er op. Afgemaakt met een bedeltje of kraal.
Ze zijn wel grappig vind ik. De foto's vind ik wat onduidelijk.





Vandaag staan we de hele dag buiten op de markt in Gouda.
Zal best wel koud zijn.
De markt van Zaterdag ging goed. We verkochten best wat.
Iniedergeval zoveel dat we de kraamhuur van nu 3 markten er uit
hebben. Ben benieuwd wat vandaag gaat brengen.
Groetjes en een fijne dag Brigitte

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Veel succes vandaag op de markt ,je hebt weer leuke hangers gemaakt bedankt voor je ideetjes groetjes Mariska

Lia zei

Vooral de eerste rendiertjes vind ik super geworden! Wat een goed idee.

Groetjes,
Lia

Anoniem zei

Heel heel veel succes met de verkoop!!!

Fijne dag!

Unknown zei

Veel succes! Ik vind ze ontzettend mooi!!

Bonjade zei

Ze zijn prachtig geworden....
Echt wanna-haves...
Liefs

DEKAKADO zei

Heel veel succes.
Zal vast wel lukken met zo veel moois.
Liefs, Marleen.

Gera zei

Wat superleuk zijn de hangers zo!!
Hoop dat ullie een goede markt hebben gehad!

groetjes, Gera

Esther zei

Wauw wat een leuke hangers heb je gemaakt vooral de eerste vind ik Super. Ik hoop dat jullie een goede verkoopdag gehad hebben. Groetjes Esther.