Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

vrijdag 17 december 2010

Engel vleugeltjes,

Mijn zus maakte 2 engel vleugels voor de markt.
1 rode en 1 rose.
Het patroon is van Tilda. Erg leuk om op te hangen of
voor een klein meisje tot een jaar of 8 te dragen als kerst engel.
Beide waren ze voor de markt.
Ze zijn niet verkocht dus als je intresse hebt mag je mij mailen


Fijn weekend Groetjes Brigitte

2 opmerkingen:

Carla zei

Wat een sfeervolle fotoos van de kerstmarkt Brigitte,kan me voorstellen dat dit genieten is om hier te staan. Al helemaal als het in je eigen woonplaats is. Fijn weekend, groetjes Carla.

Bizzy @ home zei

Wat een leuke spulletjes weer hier! De kerstmarkt foto's zien er ook zo sfeervol uit.
Jij ook fijne kerstdagen en een gelukkig 2011.
Groetjes, Renny