Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

donderdag 30 december 2010

Iets lekkers

Tweede Kerstdag aten we bij mijn zus.
Ik had voor allemaal een zakje met 2 snoepjes erin.
Gewoon 2 doosjes met stokjes gekocht bij de Xenos en
ze zelf verpakt in een zakje.
Stukje karton er aan geniet en mooi bestempeld en versierd met
een leuk plaatje en een kantje.
Ze vonden het wel aardig geloof ik.
Van mijn vader kreeg ik wel een complimentje hij dacht
nl dat ik het zo gekocht had.





Groetjes Brigitte

5 opmerkingen:

Cinderell@'s wereld zei

Leuk...ik had ze in het mini gemaakt voor mijn klas...een doorslaand succes....Groetjes Cinderella

vrouw Hommel zei

Je moet maar op het idee komen , ik vind ze harstikke leuk en mooi afgewerkt.
groet

Margriet Tournier zei

Ik vind ze hartstikke leuk!

Groetjes,
Margriet

Carla zei

Erg leuk om te geven, nog leuker om te krijgen!!! Fijne jaarwisseling. Liefs Carla.

Mariska zei

Wat een leuk idee weer ,hoop ook nog eens zulke creaties voor elkaar te krijgen .

Fijne Jaarwisseling !

groetjes Mariska