Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

donderdag 8 december 2011

De laatste

Hallo allemaal.

Het laatste doosje met de laatste 10 labels.
Ik maakte er dus totaal 40.
Ik had ze ingepakt met de namen van mijn ouders en zus.
Zo konden ze ze onderling verdelen. Mijn ouders 20 en mijn zus 20.

 Deze labels zijn geinkt met Distress Ink. Ik heb eerst een randje stikers geplakt.
Daarna een laagje inkt en dan de stikers er weer afgehaald.
De buttons zijn gemaakt van bierdoppen.
In de bierdopjes een klein plaatje geponst en geplakt.
Daar over heen een laagje lijm Glossy accents.
Laat een paar uur drogen en klaar.

 Op de laatste labels stempels van vorig jaar van het kruidvat.
Brads ook van daar net als het papier.

 Lintje van de Blokker.
Ik maakt kleine envelopjes met een mini kaartje erin
om erop te plakken.

Zo deze zijn af nu mijn eigen kaartjes nog.
Ik weet wat ik wil maar nu maken.
Het word niet zoveel werk als al deze labels.
Te weinig tijd. Volgend jaar echt eerder beginnen.
Dat is iets wat ik mij elk jaar weer voor neem alleen lukt dat
niet echt.

Iedereen weer bedankt voor het mee lezen.
Fijne dag Groetjes Brigitte

8 opmerkingen:

Desirée-ScrapDees zei

oh deze zijn ook weer goed gelukt joh, ech theel mooi en nu moet je nog voor jezelf aan de slag hahaha, het moet niet gekker worden, succes ermee hé!

Esther zei

Loo deze zijn Prachtig, super mooi gewoon, fijne dag groetjes Esther.

Bizzy @ home zei

Ze zijn heel mooi geworden!
Lieve groet, Renny

fieve zei

Wat is ie leuk!!!

Muisje zei

Ze zien er allemaal prachtig uit.

Groeten Herma

Elise zei

Wat een creativiteit allemaal weer! Erg leuk!

Margo zei

Wat heb je dat weer prachtig gedaan, en ik ken het hoor, ik heb ook voor iedereen kaartjes gemaakt, alleen aan de mijne moet ik nog beginnen :(
Liefs
Margo

iene zei

het zijn prachtige kadootjes geworden!
groetjes
Evelyn