Welkom op mijn blog.
Gezellig dat je even langs komt.
Je vind hier veel zelfgemaakte knutsels.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

zondag 4 december 2011

Knopen, 150 en bonbons

Ik heb ze al zo vaak bij andere dames gezien deze harten van knoopjes.
De knoopjes maak je met ijzerdraad aan elkaar en daar maak je
dan een hartje van. Erg leuk om te doen je moet er alleen wel spierballen
voor hebben.
Het hartje binnenin is van stof. Deze waren eigenlijk bedoeld voor
de ratan hartjes van het vorige berichtje.
Ik vand het alleen geen leuke combi.
Op het stofje hebb ik met vliesofix een stukje vitrage gestreken.

Afgelopen week heb ik gewerkt. Na afloop kreeg ik van het gezin een
boeketje bonbons. Erg lief en leuk.

Gister stond mijn volgers teller op 150.
Thanks voor iedereen die mijn blog zo trouw bezoekt en
aan alle volgers. En niet te vergeten dank jullie voor alle
lieve reacties elke keer weer.
Na de markt van volgende week heb ik voor jullie
een leuke Give Away.

Voor iedereen een fijne zondag en voor de Sint vierders fijne Sinterklaas.

Groetjes Brigitte

8 opmerkingen:

Marjanne zei

inmiddels zt je al op 151, je blog is een inspiratiebron voor mij, dit hartje ook weer enig: super! goh wat kan je veel met dat plakspul zeg, ik kijk er naar uit!

Anoniem zei

Hoi Brigitte,

Wat leuk voor je!

Je knopenhartje is goed gelukt. Als de draad maar dun genoeg is, valt het met de spierballen wel mee!!!

Bij ons komt de Sint vandaag, spannend!!!

Fijne zondag.

Groetjes Thea ♥

Unknown zei

Wat leuk weer! Je maakt ontzettend leuke dingen, je blog is voor mij heel inspirerend hoor! En wat moet jij veel stansen hebben ;-) Geweldig!! Jullie kerstmarkt wordt vast helemaal geweldig!!

Mayflower zei

Ohhh....die knopenhartjes heb ik ook al vaak bewonderd, maar voor mijn handen net een iets te zwaar werkje hihi. Je heb er iets moois van gemaakt Brigitte.
En gefeliciteerd met je inmiddels al 151 volgers.
Fijne zondag.
Lieve groet, Mea

sweetest design zei

ziet er super leuk uit! =D

Esther zei

Wat een prachtig hart, su66 met de verdere voorberijding voor de markt. Fijne week groetjes Esther.

Stina zei

wat een leuk knopenhart!!!!

Splashes of Pink and Mint zei

Owww... wat vind ik dat knopenhartje geweldig!!! Heb het ook op m'n to-do lijstje staan maar ben er nog nooit aan toegekomen (weet nog niet precies hoe het te maken)
Ik wens je een heel fijne week!
Groetjes Elly